Kronikk: Motorsport, sponsing og samfunnsansvar

«Hvis sponsortrendene i global motorsport drypper ned på lokalt nivå, vil flere og flere motorsportutøvere i større grad bli et knutepunkt mellom bedrift, kunder og involverte samfunnsinteresser.»

Publisert

Skrevet av Hans Erik Næss, førsteamanuensis, Høyskolen Kristiania. Næss har forøvrig tatt doktorgrad om rally-VMs markedspotensial.

Den 16. januar skriver Håkan Leeman på parcferme.no mye klokt om hvorfor motorsport lider av sponsornød. Samtidig kan det løftes fram flere omstendigheter knyttet til miljøperspektivet som kan tas med i betraktningen om motorsport skal bli mer attraktivt for sponsorer. 

Politiske omstendigheter

Månedsabonnement

99,-

3,25 kroner dagen!

Få tilgang her!

Halvårsabonnement

499,-

Under 2,75 kroner dagen!

Få tilgang her!

Helårsabonnement

699,-

Under 2 kroner dagen!

Få tilgang her!

Viktig informasjon nå i starten!
Har du allerede et abonnement fra vår forrige plattform?
Husk å sette et nytt passord under «Har du glemt ditt passord?» når du logger inn.
Dette trenger du å gjøre kun én gang, så forblir du logget inn på nettleseren du befinner deg i!
Powered by Labrador CMS