Nå tilbyr vi interaktiv markedsføring for norske arrangører

Vi mener arrangører av norske billøp både trenger og fortjener enda mer tilrettelagt markedsføring av løpene, og derfor tester vi i Parc Fermé ut en ny løsning.

Publisert

Tanken er å gå igang for fullt i 2020, og vi håper dette er et tilbud som så mange arrangører som mulig i Norge ønsker å benytte seg av, uavhengig av hvilken bilsportgren det er snakk om. For er det noe miljøet både etterspør, og også trenger i tide og utide, så er det tydelig nøkkelinformasjon om de løpene som finnes, enten det er snakk om tilleggsregler, påmelding eller veibeskrivelse som noen av eksemplene.

Også er det slik at på tvers av bilsportgrener og klubber så er det i våre øyne store forskjeller på hvordan arrangørene velger å markedsføre seg. Selvfølgelig er sosiale medier i dag ett av de viktigste nøklene for å nå bredest ut på en mest mulig effektiv måte, men det er likevel ikke alltid like lett å fange opp verken det ene eller det andre løpet.

Vi håper nå å kunne tilby en løsning som forenkler informasjonsprosessen mye bedre for de som sitter hjemme, enten det er utøvere som ønsker å delta eller publikum som ønsker å planlegge en tur ut. Det vil fortsatt være slik at det er opp til arrangøren og dens egne løsninger om hvordan dette skal nå ut - men vi har nå skreddersydd en forenklet mal som vi tenker kan gjøre det enda mindre komplisert å finne fram til det viktigste.

Månedsabonnement

99,-

3,25 kroner dagen!

Få tilgang her!

Halvårsabonnement

499,-

Under 2,75 kroner dagen!

Få tilgang her!

Helårsabonnement

699,-

Under 2 kroner dagen!

Få tilgang her!

Viktig informasjon nå i starten!
Har du allerede et abonnement fra vår forrige plattform?
Husk å sette et nytt passord under «Har du glemt ditt passord?» når du logger inn.
Dette trenger du å gjøre kun én gang, så forblir du logget inn på nettleseren du befinner deg i!
Powered by Labrador CMS