OBS! Denne artikkelen er mer enn tre år gammel.
Dennis:
– nei, vi sleit jo litt første helgen, spesielt. Med småting som gjorde dens tore forskjellen. Denne uken så knakk vi noen koder. f.eks på trening var vi på sjetteplass på like vilkår, mens vi sparte dekkene etterpå. På kvalik på første stint var jeg topp 10 pg best, andre. Stuntet. Vet jeg ikke hva som skjedde. Jeg hadde ikke trippet, alle ble fire tideler utenom meg. Normalt å gjøre. det. Vet ikke helt hvordan det skjedde. Jeg kjørte en full runde sakte. Pga. Rødflagg, ødela litt for kval. Hadde grei confidence.
– race 1 var det mest safety car, kom vel opp et par plasser, men bakke lett. Tok til og med en 360 på aqua, spesielt. Vanskelig forhold. Vannplaning. Ned strekkene. Man sladda ned strekene. Bokstavelig. Talt, er. Som. Å. Kjøre i blinde altså, helt sjukt. Så. Ikke de rød lysa en gang.
Plutselig. Var det. Gress på siden av bilen. Så ingenting. Bare oi shit. Ganske vanskelig forhold. Mer. Downforce. G ir mer spray. 30 biler på grid blir ekstra mye.
I race 2. Klarte vi å knekke koder på balansen, men på kjøreteknikk, som jeg gnetlig knakk i Bahrain. Tok litt lengre tid å f å det tilbake. Tar d et steg for steg, vi. Er confidente.
Viktig i toppen på. Kval, topp 10 går jo, litt lengre bak er ekstra vanskelig. Klarte greit. Steg for steg egentlig, ta med det positive og bare jobbe videre egentlig. Tror potensialet…
Er ikke. Der jeg vil være. Hele teamet slet på kvalik, ikke bare meg. Finner vi noen ting før neste helg, så håper. Siste loop var min teoretiske runde topp 5-topp 10. Bare i trafikk, vanskelig å sette sammen. Hadde noen stunder. Litt. Mer. Fri enn andre. Må bare jobbe videre, kvalifisering er noe vi må jobbe ekstra…
man sku t ro. Det. Er lettere med Drs, mister downforce bak andre, vanskelig å komme seg forbi her enn i f4. Det gjør det annerledes, bare race feel må man endre…
f.eks de to jeg kom bak i stad, veldig tett felt sånn sett. Kommer vi mer på riktig fot på kvalik, får vi jobba med…
En bane man må ha en spesiell t teknikk med gasspådrag, det må jeg få riktig på løpet.. være bestemt på det.
Å ha teknikken. Er ekstremt viktig i Budapest… bare to DRS-soner som er overstrekk.
Tar steg for steg n å. Viste progresjon, komme meg nærmere.. ambisjoner om topp 10, ta de stegene.
Det å starte foran lettere Gjør. Gir meg motivasjonen. Det max. Sier også. Han kom på andreplass i fjor, kvalik er avgjørende for å komme seg oppover… tror jeg viste i siste løpet…
Ikke like lett, mange gode fra forskjellige kategorier, rookiene kommer fra f3 og slike ting, to andre. han kunne lett kjøre forbi… mye regler og slik, men. vi har lest oss opp…
¨
må bare innse at vi tar steg for steg. Ikke fornøyd, men. Er. Ikke der jeg vil være…
LH: fantastisk jobb med strategien. Å komme tilbake etter en vanskelig helg sist er et viktig steg framover.
Jeg elsker back to back, jeg kunne gjort det hele året.
VB: han kontrollerte løpet, for min del ikke for dårlig. Ikke ideelt. Det var. God kamp, jeg hadde mer fart på slutten enn han, racing Close er alltid moro.
MV: jeg prøvde, jeg gjorte så hardt jeg kunne, han prøvde å passere, jeg prøvde å gjøre det vanskelig. Resten av løpet var kjedelig.